Логопедична з 4 до 5 років (Ромашка)

Вас раді зустрічати вихователі та вихованці групи "Ромашка"

З вами працюють:

Вихователі:

Жук Олена Василівна, педагагічний стаж 18 років, вища кваліфікаційна категорія,

Басова Ганна Сергіївна, педагогічний стаж 12 років, вища кваліфікаційна категорія

вчитель - логопед: Корнєєва Марина Володимирівна, педагогічний стаж 20 років, вища кваліфікаційна категорія.

Помічник вихователя: Бабенко Ірина Михайлівна

2021-2022 навчальний рік

режим дня .docx 

наш розклад занять.docx

2020-2021 навчальний рік

Наш режим дня

Режимні процеси

Години

Ранкова зустріч дітей на території закладу за межами його будівлі, температурний скринінг (початковий) та обробка рук антисептиком.

 7.00-8.05

Прихід дітей у групу, п’ятихвилинка «чисті руки», ранкова гімнастика.

 8.05-8.21

Підготовка до сніданку, сніданок

 8.21-8.40

П’ятихвилинка «чисті руки»

 8.40-8.45

Індивідуальна робота з дітьми

 8.45-9.00

Заняття

 9.00-10.30

Прогулянка, організація ігор, самостійної діяльності за вибором дітей, спеціально організована діяльність дітей на свіжому повітрі.

 10.30-11.00

П’ятихвилинка «чисті руки», температурний скринінг (11.00)

 11.00-11.05

Прогулянка, організація ігор, самостійної діяльності за вибором дітей, спеціально організована діяльність дітей на свіжому повітрі.

 11.05-12.00

Повернення з прогулянки, п’ятихвилинка «чисті руки»

 12.00-12.15

Підготовка до обіду, обід

 12.15-12.40

Підготовка до сну, денний сон

 12.40-15.00

Температурний скринінг (15.00), поступовий підйом, загартування, водні процедури, п’ятихвилинка «чисті руки»

 15.00-15.18

Підготовка до полуденка, полуденок

 15.18-15.40

Організація ігор, самостійної діяльності за вибором дітей

 15.40-16.20

Підготовка до прогулянки, прогулянка

 16.20-17.15

Повернення дітей до дому

 17.15-17.30

Наш розклад занять

Понеділок

  1. Дитина у соціумі
  2. Образотворча майстерня  (малювання/аплікація)
  3. Музичний калейдоскоп  11.10 – 11.40

Вівторок

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
  2. Дитина в природному довкіллі  / Мовлення дитини
  3. Фізична культура 11.20 – 11.50

Середа

  1. Мовлення дитини  / Дитина в соціумі
  2. Дитина в природному довкіллі 
  3. Музичний калейдоскоп  11.10 – 11.40

Четвер

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
  2. Дитина у соціумі / Мовлення дитини
  3. Фізична культура 11.20 – 11.50

​Пятниця

  1. Дитина у соціумі / Мовлення дитини
  2. Літературна скринька
  3. Образотворча майстерня ( ліплення)

Наш режим дня

Прийом дітей,огляд, ігри, ранкова гімнастика            7.00-8.09

Підготовка до сніданку, сніданок                                  8.09-8.30

Ігри, підготовка до занять                                              8.30-9.00

Заняття (групові, підгрупові)                                        9.00-10.15

Підготовка до прогулянки, прогулянка                      10.15-11.30

Повернення з прогулянки, ігри                                   11.30-11.55

Підготовка до обіду, обід                                            11.55-12.20

Підготовка до сну, денний сон                                   12.20-15.15

Поступове піднімання, повітряні ванни,

водні процедури, ігри                                                  15.52-15.52

Підготовка до полуденка, полуденок                         15.52-16.20

Підготовка до прогулянки, прогулянка                      16.20-17.15

Повернення дітей до дому                                           7.15-17.30

Наш розклад занять

 Понеділок

1.Дитина у соціумі  // Дитина в природному довкіллі

2.Образотворча майстерня (малювання)

3.Музичний калейдоскоп 10.05 – 10.30

Вівторок

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Фізична культура 10.00 – 10.25

Середа

1.Логопедичне заняття (Мовлення дитини)

2.Дитина в соціумі  // Літературна скринька

3.Музичний калейдоскоп 10.05 – 10.30

Четвер

1.Логопедичне заняття (Мовлення дитини)

2.Фізична культура 10.05 – 10.30

П'’ятниця

1.Логопедичне заняття (Мовлення дитини)

2.Образотворча майстерня(ліплення/ аплікація)

Педагогічне кредо:

Кожна дитина талановита та геніальна. Ми повинні її навчати орієнтуватися в сучасному світі, розвивати мислення, не втративши при цьому дитячої геніальності. Тільки тоді вона відповість вам радістю, посмішкою, бажанням зробити щось власне – самобутнє та унікальне!

.